Nombre de messages : 957 Localisation : Near Paris Date d'inscription : 24/11/2005
Sujet: Re: Vidéos Lun 19 Fév 2007, 00:14
Euh moi non plus je sais plus où je l'ais vu mais en tout cas, voici le titre exact : Lord of the Rings - Two Towers Trailer Song (Clint Mansell - Requiem for a Dream Remix)
tomcat1511 Diacre du Towei
Nombre de messages : 1319 Age : 36 Localisation : Au pays des frites, de la biere et du chocolat Date d'inscription : 06/03/2006
Sujet: Re: Vidéos Lun 19 Fév 2007, 02:01
HysterX a écrit:
Genre ils ont tous une vie sociale...
fais gaffe si nash passe toi
tomcat1511 Diacre du Towei
Nombre de messages : 1319 Age : 36 Localisation : Au pays des frites, de la biere et du chocolat Date d'inscription : 06/03/2006
Sujet: Re: Vidéos Lun 19 Fév 2007, 15:15
a regarder et écouter jusqu'au bout surtout lire les textes ^^
Ca a l'air déjà bien plus aboutit qu les nombreuses fois où j'ai testé, les ironsights rendent mieux, la NVG pareil, bon par contre niveau bots ils ont toujours l'air aussi naze.
Ca sera pas encore parfait (ça ne le sera jamais d'ailleurs ^^) mais ils sont sur la bonne voie!
Manque plus qu'une grosse optimisation (surtout sur tout ce qui touche à la forêt) et on pourra commencer à y jouer tranquillement!
(perso je vais essayer de le choper par cher sur le net, j'ai accès à pas mal de serveurs sur le net mais pas tous, pis à chaque fois faut attendre des lustres pour qu'un patch cracké sorte...)
Citation :
Summary Version 1.05
* 5122 - Changed: Video options Quality preference now affects terrain detail as well. * 5122 - Fixed: Setting overall settings to Very low was not properly indicated in video options. * 5122 - Fixed: AI Machine gunners are now more aggressive against near infantry unit. * 5122 - Fixed: Motorbikes right/left turning is now enabled even when looking around * 5122 - Fixed: AI could sometimes aim into the air when targeting an unknown land unit. * 5122 - Fixed: Explosion sometimes revealed the exact unit position to the AI units. * 5122 - Fixed: Texture extension can be supplied with the procedural color texture now (texture type is calculated according to it) * 5122 - Fixed: AI was planning the path over the destroyed bridge * 5122 - Fixed: Boat can now be controlled by mouse * 5123 - Fixed: Bad voice buffer unqueuing, could cause memory leak when using voice over net. * 5123 - Fixed: Silent sound cut off too early when load sound was near * 5123 - Fixed: AI was not able to uses satchels on Destroy waypoints. * 5123 - Fixed: Binocular style laser designators were using wrong models and animations. * 5123 - Improved: Increased internal cache size for computers with more than 512 MB of RAM. * 5123 - Fixed: AI usage of laser designators much improved. * 5124 - Fixed: MP session list - Server state not shown for incompatible sessions * 5124 - Fixed: MP session list - country is shown for all sessions now * 5124 - New: New trigger types "Seized by ..." * 5124 - Fixed: MP session browser - sometimes session info was hiding and showing repeatedly * 5124 - New: Access to option categories directly from the main menu * 5124 - Fixed: When the script change the player using "selectPlayer" function from the dead one, game info about the mission state is changed as well. * 5124 - New: different progress indicator during game startup * 5124 - New: playerKilledScript entry in the description.ext of the mission can override this entry in the config * 5126 - Fixed: Crash when command "hintC" was used * 5126 - Fixed: status of disableAI is now saved and loaded. * 5126 - Fixed: DS crash occurred when mission with some special name (containing '%') was selected * 5126 - Fixed: MP - manual fire rate was too high sometimes * 5126 - Fixed: Aircraft were sometimes disappearing when flying above small objects. * 5126 - Added: MP - new server scripting function lock * 5126 - Added: MP - new commands #lock, #unlock * 5126 - New: Possibility to show satellite textures in the in-game map and briefing
And much, much more...
Flap32 Leader
Nombre de messages : 1284 Age : 35 Localisation : France, Paris Date d'inscription : 27/11/2004
Sujet: Re: Vidéos Jeu 01 Mar 2007, 13:00
Simplement la meilleur video que je n'ai jamais regardé a partir d'un jeu video , ca fait 300Mb , ca existe pas en streaming mais ca vaut trop le coup
A regarder absolument pour tous ceux qui jouent régulièrement à Bf²...
Certains me diront "quoi, tu sais pas ça !? ", alors que d'autres seront étonnés... Moi j'ai été étonné, je savais pas, et j'ai vu ça sur le forum de PR (ça a été changé dans poE² mais ce "bug" est toujours PRESENT dans Pr, même s'ils travaillent dessus).
Nombre de messages : 1319 Age : 36 Localisation : Au pays des frites, de la biere et du chocolat Date d'inscription : 06/03/2006
Sujet: Re: Vidéos Mer 07 Mar 2007, 12:17
This problem is caused due to a feature in BF2 that compensates for high ping. I'll bet that all of you had under 40ms ping on that server. BF2 automatically counts with 100ms ping. It works like this:
If you have 10ms ping on a server you need to aim 90ms behind the target. If you have 100ms ping on the server you need to aim exactly at the target. If you have 200ms ping you need to aim 100ms infront of the target.
Wolferine Soldat 1ere classe
Nombre de messages : 33 Age : 53 Date d'inscription : 16/02/2007
Sujet: Re: Vidéos Mer 07 Mar 2007, 16:05
je ne savais pas........thanks
HysterX G33k
Nombre de messages : 2067 Age : 34 Date d'inscription : 02/09/2005
Sujet: Re: Vidéos Mer 07 Mar 2007, 20:19
tomcat1511 a écrit:
This problem is caused due to a feature in BF2 that compensates for high ping. I'll bet that all of you had under 40ms ping on that server. BF2 automatically counts with 100ms ping. It works like this:
If you have 10ms ping on a server you need to aim 90ms behind the target. If you have 100ms ping on the server you need to aim exactly at the target. If you have 200ms ping you need to aim 100ms infront of the target.
Rien n'est sûr, c'est juste un gars qui dit ça comme ça hein
M'enfin on sait que dans la plupart des cas on doit tirer sur/derrière l'ennemi (en regardant les vidéos)